מהייטק למכבסת הייטק - מותג נולד

כשהבעלים של לבנדר, משה שוורץ, הגיע אלינו הוא כבר היה בתהליך הקמת רשת מכבסות. לאחר שעבד שנים בחברות גדולות החליט להפוך לעצמאי ולהביא את כל הידע שצבר לעולם המכבסות - כשהייטק פוגש לואו-טק.
על מספר דברים משה לא התפשר - על האיכות, על הנראות ועל החוויה.
היה לנו ברור, כבר בפגישה הראשונה, שהמותג שאנחנו מתחילים בבנייתו יהיה אחר...
את שם המותג בחר משה, הבעלים, ומשם התחלנו בבניית המותג וסניף הדגל של רשת המכבסות אשר כיום מצליחה ופרוסה כבר במספר ערים מרכזיות.

חזון, איפיון, הקמה ומיתוג סניף הדגל ברוח שפת המותג

הגדרנו חזון מדוייק ואת ה-DNA העסקי של המותג החדש. 

עיצבנו מחירון, שילוט פנים, תלינו בגאווה את החזון שלנו מול קיר הכניסה כדי שכל הלקוחות יוכלו לראות את התפיסה והמחויבות שלנו כלפיהם.

עיצבנו דלפקים מ-ה-מ-מ-י-ם ושלט מדהים.

משם המשכנו להשקת הסניף המתוקשרת ולקביעת המזוזה, לפרסום ושיווק הסניף החדש בעיתונות המקומית, באפליקציות עירוניות וברשתות החברתיות.

התוצאות לא איחרו להגיע!

הלקוח:
מכבסת לבנדר
האתגר:
בניית מותג חדש
מה עשינו?
  • תכנון אסטרטגי ומחקר שוק
  • Logo Type
  • מיתוג + לוגו 
  • מיתוג פיזי של מכבסת הדגל
  • מיתוג רכבים
  • שיווק ופרסום
  • עיצוב שילוט פנים
  • ליווי בהקמת אתר המותג
  • ליווי שיווקי Hands-On
Share by: