ללמד ילדים כיצד להיות מאושרים ומצליחים

תוכנית סיפור הצלחה היא תוכנית העצמה, למידה והתפתחות המיועדת לילדים מכיתות ד' ועד יב'.  התוכנית נותנת כלים, דרכים ושיטות ללמידה והתפתחות מעשית בכל תחום שבו יבחרו הילדים/נערים.
התוכנית מועברת בבתי ספר, מסגרות חינוך ובמסגרות פרטיות.
במסגרת הפרוייקט ביצענו מחקר ותכנון אסטרטגי ולאחריו בנינו יחד עם הלקוחה בצורה סדורה את מודל העבודה. לאחר בנייתו עברנו לעיצוב המודל באופן שיבהיר את עומק, משמעות ומורכבות פעילות המותג ויחד עם זאת כך שימחיש את הכיף, החוויה והערך באופן הלימוד והתרגול.
המודל עוצב ברוח יחס הזהב (פי) - יחס שהתגלה לפני אלפי שנים, יש האומרים ע"י תלמידו של פיתגורס, ומשתקף רבות בטבע בבעלי חיים ובמבנים ארכיטקטונים כיחס הסימטרי המושלם. הצורה משקפת באופן מדוייק את המודל המבוסס על 8 מודולים המתבססים כל אחד על קודמו ומכילים אותו והיה לנו חשוב לייצג את העיקרון גם באופן וויזואלי.

ממשיכים ללוגו, ל-Logo Type

עם השלמת עיצוב המודל היה לנו חשוב לעצב ייצוג שישדר את העוצמה והחשיבות שבשיטה ובמטרה החשובה עבור הילדים והדור הבא אך לעשות זאת באופן פשוט ויעיל.
לאחר התלבטויות רבות יחד עם הלקוחה בחרנו ב-Logo Type: לילדים מאושרים ומצליחים שילווה את שם המותג סיפור הצלחה. ה-Logo Type מייצג את התוצאה אליה המותג חותר להגיע ואם להיות אמיתיים זוהי השורה התחתונה שכל הורה, שכל אמא ואבא רוצים. שהילדים שלהם יהיו מאושרים ומצליחים.

אתגר: איך מייצגים וממחישים אושר והצלחה בצורה גרפית? איך מבטאים את מהות המותג ועושים זאת בצורה מבודלת, בולטת ותואמת?
חקרנו וחקרנו וחקרנו והאמת... ככל שהעמקנו נראה היה שהמורכבות רק הולכת וגדלה. ישנם כל כך הרבה דרכים לבטא אושר והצלחה ויותר מכך - אושר והצלחה הם שונים עבור כל אחת מאיתנו וכולנו מגדירים אותם בצורה אחרת, סובייקטיבית.

הגענו להבנה שיש כמה ביטויי שמחה ואושר שהם אוניברסלים. מכירים את הביטוי "לקפוץ משמחה"? ייצרנו דמות קופצת מאושר, כזו שמעצם הקפיצה היא מבטאת את תחושת ההצלחה וההישג שלה.
השלכנו את הצבעוניות מהמודל, והשאלנו את אותה הצורה שבנינו למודל והפכנו אותה ללוגו. הדמות קופצת מחוץ למסגרת הלוגו כמי שהצליחה מעבר למצופה ובמקביל החלק האחרון עוצב כך שיראה כמו גלימה המתחברת לדמות כדי לשקף את ההרגשה העילאית והעוצמתית שטמונה בחוויית האושר וההצלחה.

תשתיות שיווק ואתר המותג - עיצוב, בניה, כתיבה וכל מה שביניהם

קהל היעד התחלק ל-2 קהלי מטרה: 
מנהלות בתי ספר וגורמי חינוך 
והורים.
היה לנו חשוב לאפשר ללקוחה ליצור קשר עם הקהלים ושהתשתיות ידברו אליהם, כל אחד בשפתו ובהתאם לאינטרסים ולשיקולים החשובים לו... ויותר מכך - היה לנו חשוב לעורר בהם השראה! לרתום אותם לשינוי בילדיהם, במשפחה, בבית הספר ומשם לחולל את השינוי הסביבתי לטובת החברה כולה.

עיצבנו ללקוחה כרטיסי ביקור, הקמנו עבורה דף פייסבוק עסקי אותו מיתגנו ברוח המותג והתחלנו להפיץ בו תכנים מעוצבים ויחודיים ברוח המותג ובהתאמה לקהלי המטרה שלו.
במקביל עוצב ונבנה אתר האינטרנט של המותג - סיפור הצלחה (קליק למעבר), עוצבו ונבנו ברושורים דיגיטליים ומצגות דיגיטליות - כל העיצובים בשפה שיווקית אחידה ברוח המותג.

המשכנו בליווי עסקי-שיווקי שוטף וסיוע ביצירת תכנים ומאמרים לאתר ולפייסבוק.
הלקוח:
סיפור הצלחה
האתגר:
בניית מותג חדש
וליווי בבניית המודל העסקי
מה עשינו?
  • תכנון אסטרטגי ומחקר שוק
  • מיתוג + לוגו
  • Logo Type
  • בנייה ועיצוב של מודל העבודה
  • כרטיסי ביקור פיזיים ודיגיטליים
  • ברושור דיגיטלי
  • ליווי שיווקי ופירסומי Hands-On
Share by: