כשיין איכותי, תרבות ואמנות, אנשים וחבל ארץ מדהים נפגשים

מזה 21 שנים מתקיים בחודש דצמבר פסטיבל היין המסורתי של יקבי מטה יהודה. מעל 45 יקבים, רובם מחוברים לאיזור ולטרואר בצורה אדוקה ושואבים ממנו השראה לסדרות היין האיכותיות.
בארבעת השנים האחרונות מתקיים בסוף דצמבר פסטיבל נוסף - פסטיבל נאמן למקום - במסגרתו מתקיימים מופעי אומנות, שירה, ריקוד ותרבות של אומנים מקומיים.

הפסטיבל, המתקיים לאורך חודש דצמבר, איפשר לאלפי המשתתפים להיחשף, לקחת חלק וליהנות מהעשייה הענפה והמפוארת של עולמות היין, היקבים, התרבות, המוסיקה והאומנות של חבל מטה יהודה.
הפסטיבל איפשר לחוות, לטעום, להאזין ולהתרגש יחד מהחיבור והאווירה המקומית המדהימה, הייחודית והמיוחדת.
חודש חגיגות הפסטיבל נפתח באירוע היין המסורתי של יקבי יהודה אשר התקיים במיני ישראל, במהלכו מעל 30 יקבים מקומיים מזגו לאורך הערב ממיטב היינות בליווי מוסיקה חיה וסדנאות יין מקצועיות.

לאורך חודש הפסטיבל התקיימו סיורי יין וטעימות מודרכות, ביקורים ביקבי מטה יהודה, אירוח יקבי האזור של מגוון מופעי מוסיקה ואומנות מרגשים מבית היוצרים המקומיים, מייצגים ועשרות אטרקציות תיירותיות הפזורות ברחבי המועצה במהלך תקופת הפסטיבל.
כל אלו ועוד יצרו  פסיפס שלם, עשיר ומגוון של יצירה אשר מביא לכדי ביטוי את המגוון העשיר של אוכלוסיית מטה יהודה ותוצריה ומאפשרים למשתתפים לקחת חלק וליהנות מהם במסגרת הפסטיבל.

האתגר: איחוד שני הפסטיבלים לראשונה לכדי פסטיבל אחד משולב של יין ותרבות שנמשך לאורך חודש שלם.
האתגר 2: לשווק את מגוון האירועים, היקבים, הסיורים והמופעים באופן שיחבר את הקהילה המקומית (57 ישובים מפוזרים) למגוון קהלים ושוחרי יין ותרבות מכל הארץ לפסטיבל.

תשתיות, סרטון שיווקי והשתלטות על מרחב הדיגיטל והסושיאל

לאחר שייעצנו בבניית המיתוג החדש החלנו בבניית התשתיות, התהליכים והמנגנונים הנדרשים לפעילות השיווק האיכותית של הפסטיבל.
בנינו דף מסרים לטובת מענה שוטף במדיות השונות והחלנו את שפת השיווק של המותג החדש על כל התשתיות,  חלקן וותיקות וחלקן חדשות.
החומרים כללו את סרטון התדמית השיווקי של הפסטיבל שהוקרן באירועים שונים ע"ג מסכי ענק ובמדיות השונות, פרסומים בפורטלים תיירותיים, הכנת חומרים לשטח וניהול ספקים נוספים Hands-On.

עיקר האירועים חלו בסופי שבוע (שישי ושבת) ולכן התמיכה והמענה לשאלות ולצרכי הלקוחות היה מהותי גם בימים אלו.
התכנים והפרסומים השוטפים נבנו ופורסמו במהלך החודש בהתאם למצב בשטח - התחלנו הכי חזק ולאט לאט הגברנו קצב.

מוזמנים ליהנות ולהתרשם מחלק מהחומרים שיצרנו ומפעילות השיווק של integral.


תשתיות, סרטון שיווקי והשתלטות על הדיגיטל והסושיאל

ועוד קצת תמונות מהכנסים, ההופעות ומאירועי השטח

הלקוח:
מועצה אזורית מטה יהודה - פסטיבל היין נאמן למקום
האתגר:
בניית מותג חדש לאחר איחוד של שני פסטיבלים
וניהול פעילות השיווק של חודש הפסטיבל בעשרות מיקומים ואירועים שונים
מה עשינו?
  • ליווי בתהליך מיתוג + לוגו
  • שיווק דיגיטלי וסושיאל במגוון ערוצים ורשתות
  • מענה לקוחות
  • התממשקות למועצה ולעובדיה ולספקי חוץ נוספים
  • עבודה בשיתוף דוברות המועצה
  • ליווי שיווקי ופירסומי Hands-On
Share by: