מרוץ תנ"ך תש"ח הוא מירוץ שליחים, חצי מרתון ואולטרה שנוסד בשנת 2013 ונוצר מתוך אהבת הריצה, הטבע, המורשת, הקהילה והאתגר.
המרוץ עובר בנופים עוצרי נשימה בהרי ושפלת יהודה, בישובי המועצה האזורית מטה יהודה ובמקומות שבהם פעלו גיבורי העם מימי התנ"ך ועד תש"ח.
מדובר במרוץ שטח חווייתי ומעגלי כאשר הרצים לאורכו פוגשים הרים וגאיות, שבילים ונחלים, מצוקים ועיינות, כרמים, שדות רחבים ותצפית מדהימות להרי יהודה ומישור החוף.
המסלול מאפשר לחוות דרך הרגליים אירועים היסטוריים בהם נחקקה המורשת מימי התנ"ך כגון: תל עזקה, צרעה, עמק איילון ועמק האלה ועד ימי תש"ח דרך בורמה, מבצע ההר, לטרון, הראל, שלוחת משלטים וקרב הל"ה. הייחוד במרוץ תנ"ך תש"ח הוא השילוב של הנופים, אווירת ה"ביחד", ריצת השטח המשלבת חוויה ואתגר, הכפר שאנו מקימים לטובת האירוע והאווירה הנהדרת בו לאורך כל תקופת המרוץ והעובדה שכל אחד יכול להשתתף במרוץ, גם אם זהו המרוץ הראשון שלו/שלה.
האטמוספרה: השנה 2019. החודש הוא חודש מרץ - קצת פחות מחצי שנה למרוץ ונבחרנו לנהל את כלל פעילות השיווק של המרוץ בשנה השביעית שלו.
אין זמן - נכנסים יש לעניינים.
עם תחילת העבודה ביצענו שינוי מהותי שסלל את הפעילות לאורך כל העונה - נפרדנו לשלום מהמיתוג הבסיסי שייצג את המרוץ בחמשת השנים הראשונות (ועבר מתחיה בשנה השישית) וביצענו תהליך מיתוג מחדש. הגדרנו את הערכים החשובים, זיקקנו את המהות וה-DNA של המרוץ, עטפנו בהם את המאפיינים הסביבתיים של אזור מטה יהודה שבו מתקיים המרוץ ו... איזנו גם את השוויון המגדרי על יד מיקום רצה בקדמה.
הצבעוניות שנבחרה מאפיינת את איזור הרי ירושלים ומשתקפת היטב בלוגו ובשפה השיווקית שייצרנו.
היה לנו ברור שעולם המרוצים הוא עולם מורכב, שרק הפך להיות מורכב יותר בשנים האחרונות. עם כל עיר, מועצה או קבוצת עניין שבוחרים להתאחד תחת מטרה וליצור מרוץ מקומי, יצירת בידול מובחן הוא לא עניין של מותרות אלא הכרח! לשמחתנו (טוב, עבדנו על זה קשה כבר מראש) השפה הגרפית-וויזואלית-רגשית שיצרנו היוותה תשתית טובה לטובת המשך הפעילות.
התחלנו ממקורות המידע - האתר, דף הפייסבוק והפורטלים העירוניים והמשכנו לערוצי השיווק והפרסום - ביניהם דף הפייסבוק הרשמי ומערכת הדיוור.
תגי צוות, מדבקות לרכבי המתנדבים, שערי המרוץ, גב במה - מתחם צילומים, שילוט התחנות (100 ק"מ מרוץ), שילוט העמדות (כולל מרפאה, נקודות ההרשמה, חניה ועוד), מהצרכים הפיסיים הכי גדולים ועד לעיצוב אלבומי התמונות שיקבלו אוטומטית הרצים עם סיום המרוץ. בקיצור - תצפו בסרטון שבראש הדף.
המרוץ היה הצלחה! נתראה בשנה הבאה.