מאת Shay Taubes
•
14 במאי 2025
לבחור סוכנות שיווק זו לא רק החלטה עסקית. פעמים רבות זו בעיקר החלטה של אמון. במיוחד בעולם שבו רבים מבטיחים תוצאות... אבל מעטים באמת מבינים אתכם. אנחנו פוגשים לא מעט מנכ"לים שסיפרו לנו על תסכול, עייפות מחילופים, ובזבוז זמן וכסף על פתרונות שלא הותאמו להם באמת. רבים מהמנכ"לים ומנהלי השיווק שאנחנו פוגשים מרגישים שאיבדו אמון - לא עוד קמפיין, לא עוד רעיון, אלא מישהו שיבין באמת את המורכבות שלהם ושל הצרכים והפעילות הרחבה שלהם. בדיוק בגלל זה, חשוב להבין מה לבדוק, ואיך להבחין בין ספק מזדמן לבין שותף אמיתי שצומח איתכם לאורך זמן. ההחלטה עם איזו סוכנות שיווק או משרד פרסום לעבוד, הפכה בשנים האחרונות לאחת מההחלטות העסקיות הקריטיות ביותר. אבל איך תדעו מה נכון עבורכם? איך תבחינו בין משרד פרסום שמוכר לוגואים לבין סוכנות שיווק שחושבת לטווח ארוך, מחברת בין כל החלקים ומביאה תוצאות בפועל? במאמר הזה נציג מספר קריטריונים מובילים, על סמך ניסיוננו המקצועי המעשי, ונציע לכם מספר שאלות שחשוב/כדאי לשאול - עוד לפני שאתם מתחילים. קריאה מהנה.