פרק הקדמה - בנימה אישית, רגע לפני שמתחילים

מה בפרק? פודקאסט האיש הירוק עוסק בפרק הזה באחת השאלות שהכי מעסיקות חברות בעולם העסקי איך לבנות נוכחות אמיתית בלינקדאין שניתן לסמוך עליה גם כשמחזורי המכירה ארוכים וגם כשהתחרות על תשומת הלב רק גדלה? במהלך השיחה נטע ואני מפרקים את מה שעובד היום בלינקדאין עבור חברות שפעילות בעולם ה B2B. איך יוצרים מיצוב נכון שמבדל חברה בתוך הענף? איך כותבים בצורה שמדברת לבני אדם אבל עדיין מאפשרת לאלגוריתם להרים את התוכן? ואיך מחברים בין עמוד חברה מסודר לבין נוכחות של מנהלים כדי לייצר מהימנות שמחזיקה לאורך זמן? אנחנו מדברים גם על תהליכי מכירה ארוכים ועל ההשפעה של הופעה עקבית בתודעה של הלקוח למה מנהלים שמציגים נוכחות עוקפת חשדנות מצמצמת חסמים ומקדמת את השיחה העסקית ומה ההבדל בין פעילות שמסתכמת בפרסום פוסטים לבין פעילות שבונה תפיסה מקצועית אמיתית. פרק עם הרבה תובנות פרקטיות. ומה עוד? טעויות נפוצות שגורמות לחברות להישמע כמו כולם דרכים פשוטות לשפר את המסרים ורעיונות שיעזרו לכל חברה להפוך את לינקדאין למנוע שמייצר אמון ותפיסה מקצועית הרבה מעבר לעוד ערוץ שיווקי. הפרק מתאים למנהלים ולחברות שרוצות לעבוד חכם יותר, להופיע בצורה עקבית ולהשפיע על הדרך שבה הלקוחות רואים אותן. האזנה/צפייה מהנה!

לבחור סוכנות שיווק זו לא רק החלטה עסקית. פעמים רבות זו בעיקר החלטה של אמון. במיוחד בעולם שבו רבים מבטיחים תוצאות... אבל מעטים באמת מבינים אתכם. אנחנו פוגשים לא מעט מנכ"לים שסיפרו לנו על תסכול, עייפות מחילופים, ובזבוז זמן וכסף על פתרונות שלא הותאמו להם באמת. רבים מהמנכ"לים ומנהלי השיווק שאנחנו פוגשים מרגישים שאיבדו אמון - לא עוד קמפיין, לא עוד רעיון, אלא מישהו שיבין באמת את המורכבות שלהם ושל הצרכים והפעילות הרחבה שלהם. בדיוק בגלל זה, חשוב להבין מה לבדוק, ואיך להבחין בין ספק מזדמן לבין שותף אמיתי שצומח איתכם לאורך זמן. ההחלטה עם איזו סוכנות שיווק או משרד פרסום לעבוד, הפכה בשנים האחרונות לאחת מההחלטות העסקיות הקריטיות ביותר. אבל איך תדעו מה נכון עבורכם? איך תבחינו בין משרד פרסום שמוכר לוגואים לבין סוכנות שיווק שחושבת לטווח ארוך, מחברת בין כל החלקים ומביאה תוצאות בפועל? במאמר הזה נציג מספר קריטריונים מובילים, על סמך ניסיוננו המקצועי המעשי, ונציע לכם מספר שאלות שחשוב/כדאי לשאול - עוד לפני שאתם מתחילים. קריאה מהנה.

היכולת שלנו לקבוע מחיר שמשקף את הערך האמיתי שלנו אינה רק שאלה רציונלית של מספרים והוצאות, אלא מושפעת עמוקות מהטיות פסיכולוגיות לא מודעות. מחקרים רבים מראים שהמוח שלנו מתקשה להעריך שווי אמיתי, ולכן אנחנו נוטים להסתמך על גורמים חיצוניים, פחדים והרגלים, גם כשזה פוגע בנו. שנדבר קצת על גורמים, דוגמאות ומחקרים? קדימה. האזנה/צפייה מהנה

הרבה בעלי עסקים ומנהלים חוששים לומר לא. הם חוששים לאבד לקוחות והכנסה, הם נמנעים מעימותים, אבל... הם משלמים מחירים יקרים כתוצאה מכך.
מה בפרק החשוב?
- מהן הסיבות שעסקים רבים חוששים לומר לא?
- מה חווים הרבה פעמים בעלי עסקים ומנהלים של עסק שלא יודע לומר לא ללקוחות לא מתאימים?
- מהן היתרונות בלומר לא ללקוחות פוטנציאליים?
-
איך לא יכול לגרום לכם לצמוח ולהרוויח יותר?
-
איך לא בונה מותגים חזקים?
#פודקאסט #מיתוג #שיווקעסקים #צמיחהאישית #צמיחהעסקית #שיווק #עסקים #מוטיבציהלחיים #מוטיבציהעסקית #לצמוחבעסק #MARKETING #MOTIVATION #BUSINESSMOTIVATION #BUSINESSGROWTH #BUSINESSGROWTHSTRATEGY #אסטרטגיהלצמיחהעסקית #שיווקעסק #ייעוץשיווקי

שאלתם את עצמכם פעם:
מדוע אנשים במצבים דומים מקבלים החלטות שונות?
האם אפשר לקבל החלטות טובות יותר?
מה עושים עם “פוטנציאל מבוזבז”? וכיצד ממשים אותו?
מה עושים כשחווים פחד מטעויות או פחד מכישלון?
מה הקשר של הסביבה שלכם לכל זה?
ומה אתם יכולים לעשות אחרת?
הצטרפו אלינו לפרק מיוחד לשנה טובה ויוצאת מן הכלל עם המון תובנות חשובות.

בפרק היום אני מארח חבר יקר - בר ראובן - ספורטאי טאקוונדו אולימפי ומאמן מנטלי-רגשי מעשי לילדים ונוער.
כיצד ניתן לממש את השאיפות שלנו על אף, ואולי למרות האתגרים?
תוך כדי סיפורו האישי של בר ודרך ההתמודדויות הרבות שעבר ניגע, בין השאר, בנושאים:
מדוע אנשים ועסקים רבים כל כך מתקשים להתמיד?
יותר מכך - מדוע הם מתקשים ליהנות מהדרך שבחרו?
מי חשובה יותר התוצאה או הדרך? למה דווקא היא?
על הקשר בין כישרון ליכולת להצליח (ואולי דווקא לא)?
כיצד ניתן לקבל החלטות בצומת קריטי בחיים?
מה משותף לדרך של ספורטאי טאקוונדו אולימפי, לאנשים ולעסקים?
הצטרפו אלינו לפרק עם המון תובנות חשובות.

בפרק היום אני מארח את יוגב גלאם - הומאופת ומאמן לאורח חיים בריא. בעלים משותף של קליניקת בשביל הבריאות.
בפודקאסט נגענו על מגוון נושאים שבמרכזם האושר, העושר, הבריאות והמוטיבציה של אנשים ועסקים - ביניהם:
מדוע אנשים ועסקים רבים כל כך מתוסכלים ולא מאושרים?
מה אפשר ללמוד מהנורווגים וממחנה עבודה בסיביר?
מה הקשר בין תכנון והצבת מטרות לאושר שלנו?
האם הטכנולוגיה מקדמת אותנו או שאולי דווקא...
כיצד בריאות, אושר, הצלחה ועסקים קשורים אחד לשני ואליכם?
הצטרפו אלינו לפרק מרתק.

פרק 4 הוא שיתוף פעולה בין שני פודקאסטים, פודקאסט האיש הירוק ופודקאסט נדל"ן בקלות של צחי קווטינסקי היקר.
הקהלים של שני הפודקאסטים שונים, לכאורה, אך ישנם מכנים משותפים רבים וזהו החלק המעניין.
האם יש דמיון בין אלו המתעניינים בהשקעות לבין בעלי עסקים? ומה הקשר לחמוצים בסופר?
האם יש קשר בין פיצה שעולה 19.9 להשקעות נדל"ן או לבניית מותג עסקי מצליח?
ומה הצליח לגעת ולרגשת את צחי ואותי במיוחד במהלך השיחה שמשותפת שלנו?


